Αν έχετε ακουστά το TikTok, τότε είναι σίγουρο πως έχετε κάποιο έφηβο στον περίγυρο σας. Αν όχι, καιρός να μάθετε τι είναι και πως μπορεί να σας βοηθήσει!
Στους περισσότερους μπορεί να φαίνεται σαν μία απλή εφαρμογή με την οποία οι έφηβοι κάνουν lip syncing, όμως είναι πολλά περισσότερα από αυτό. Αν χρησιμοποιήσετε το TikTok με το σωστό τρόπο, μπορείτε να ανοιχτείτε σε ένα τεράστιο κοινό.
Αρχικά γνωστό ως Musical.ly, το TikTok μπήκε στη ζωή μας για να καλύψει το κενό που άφησε το Vine και από τότε κερδίζει την αυξανόμενη προσοχή των νεαρότερων ηλικιών αλλά και των επιχειρήσεων. Πάνω από το 40% των χρηστών του TikTok είναι ηλικίας μεταξύ 10 και 19, κάνοντας το έτσι πρωταρχικό στόχο των εταιριών που έχουν σκοπό να κερδίσουν το ενδιαφέρον της Gen Z, που αποκτά συνεχώς ισχυρότερη αγοραστική δύναμη. Δεν είναι τυχαίο που πολλά από τα μεγάλα brands έχουν ήδη αρχίσει να εκμεταλλεύονται τη δύναμη του.
Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε με την ένταξη σας στο TikTok είναι να μη ξέρετε τι κάνετε. Θα πρέπει πρώτα να μελετήσετε σωστά την πλατφόρμα και το είδος του περιεχομένου που ανεβαίνει σε αυτή. Με αυτό το τρόπο θα είστε σε θέση να εκμεταλλευτείτε σωστά αυτό το μέσο!
Δημιουργήστε fun περιεχόμενο
Είναι γνωστό σε όλους πως το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. Η φράση αυτή δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη εφαρμογή κάπου αλλού πέρα από το TikTok.
Σε αντίθεση με το Instagram, οι χρήστες του TikTok απορρίπτουν σε μεγάλο βαθμό το υλικό που φαίνεται ιδιαίτερα προσεγμένο και υψηλής ποιότητας. Με αυτό τον τρόπο κέρδισε τη φήμη μιας πλατφόρμας όπου οι χρήστες νιώθουν απολύτως ελεύθεροι να εκφραστούν.
Είναι ένας χώρος με αστείες, πρωτότυπες και μερικές φορές τρελές ιδέες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χωράνε οι κλασικές διαφημίσεις που θα βλέπαμε στο Facebook και στο Instagram. Χρειάζεται να στύψετε καλά το μυαλό σας και να κατεβάσετε πρωτότυπες ιδέες. Να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ξεφεύγει από τα στενά όρια του corporate στυλ για να μπορέσετε να συμμετάσχετε σε αυτή τη “παιχνιδιάρικη” κοινότητα.
Τύποι διαφημίσεων στο TikTok
Infeed Native Content
Το native content λειτουργεί παρόμοια με τα Instagram story ads. Παίζουν σε πλήρη οθόνη, μπορεί κάποιος να κάνει skip και πρέπει να έχουν διάρκεια από 9 έως 15 δευτερόλεπτα. Μπορείτε να μετρήσετε την επιτυχία της καμπάνιας παρακολουθώντας τα κλικ, τις εμφανίσεις (impressions), το CTR, τις προβολές και το engagement με το βίντεο σας.
Brand Takeovers
Οι διαφημίσεις τέτοιου τύπου επιτρέπουν σε ένα brand να κάνει takeover για μία μέρα και να δημιουργήσει εικόνες, gifs και βίντεο που θα προβληθούν στο κατάλληλο κοινό. Επιπλέον, μπορεί να δίνει links για το site του και να δημιουργήσει hashtag challenges. Για να μετρήσει κάποιος την επιτυχία ενός takeover, μπορεί να δει τα αποτελέσματα του CTR και των εμφανίσεων (impressions).
Hashtag Challenges
Κατά τη διάρκεια ενός hashtag challenge ένα brand δημιουργεί ένα hashtag και ένα βραβείο για τους συμμετέχοντες στο challenge.
Για παράδειγμα, στην Μαλαισία, τα McDonald’s δημιούργησαν έναν διαγωνισμό με hashtags με το όνομα #BigMacTikTok Challenge.
Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό οι χρήστες έπρεπε να ανεβάσουν βίντεο στο οποίο να χορεύουν με ένα από τα μουσικά κομμάτια που είχαν ανεβάσει τα McDonalds στο TikTok. Έπειτα, οι χρήστες έπρεπε να ανεβάσουν το βίντεο και στην επίσημη mobile εφαρμογή των McDonald’s. Όλοι οι χρήστες κέρδιζαν από ένα Big Mac και ορισμένοι κέρδισαν χρηματικά έπαθλα.
Το TikTok είναι σχετικά νέο, ειδικά στον επιχειρηματικό κόσμο και ως εκ τούτου δεν έχει προλάβει να κορεστεί τόσο όσο το Facebook και το Instagram. Είναι επίσης πολύ φθηνότερο να διαφημιστείτε, καθώς υπάρχουν λιγότεροι χρήστες που ανταγωνίζονται για καλύτερα αποτελέσματα στις διαφημίσεις.
Ελπίζουμε να μάθατε κάτι παραπάνω για το TikTok διαβάζοντας το άρθρο μας. Αν η επιχείρηση σας έχει νεανικό target audience, το TikTok αποτελεί το κατάλληλο μέσο για να τραβήξετε την προσοχή τους.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310-312908 ή στείλτε μας μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας, για να σας κατατοπίσουμε πλήρως γύρω από το TikTok και τις δυνατότητες του.